öyle işte

İçim sıkılıyor, çığlık atıyorum duyan yok sanki. Saçmasapan insan davranışlarının içine gömülmüş durumdayım. Yerimi yönümü bulamamak kendimi tanıyamamak. Güçlü zannedilen bünyenin düşüşünün farkedilişi.
Çığlık atıyorum duyan yok. İçimde bir dünya kursam ben şimdi kendime,sığınsam. O da olmaz zayıflık belirtisi. Kime neyi bu ispat ? Kime neye üzülüyorsun sen ? Neye bu sıkıntın ? Nedir bu ağrı ? Bu karışıklık. Bu isyan. Bu geçimsizlik. Neyeyse garez. Bu bulmacanın parçalarının ne olduğunu bulmadan oturmayacak mı tabloya. Eksik , zor , belirsiz birşeyler var.
İşte öyle.
Yine de güçlü durmalı. Dayanmalı. Umutsuzluk yok denmeli dile varmasa da . İkiyüzlülük yapılmalı.
Öyle işte.

bloğa not : arada burada saydırabilirim, derdimi dökebilirim bak hazırlıklı ol çok bunaldığında error ver gitsin. kapat kendini ben seni bi kaç gün rahat bırakırım. tatile yollarım merak etme.

bu da sana hediyem olsun bloğum ve de bana , daha önce paylaştık ama olsun bu gecemizin dağıtanı bu oldu. Derdimiz tazeyken koyalım da iyice kanatıp tuz basalım.

0 yorum: