o zaman - bu zaman

-o zaman-

Kırgınsam sana. Kızgınsam. Bir adım bile yetecekken kapıları açmaya,neden bu inat kime bu garez ? Sabır insanı değilim bilirsin beni. Korumalıyım kendimi acı çekmemek için. Bir gün bulursan beni birinin kolunda.
En şuh kahkahamı takmayacak mıyım bir şal gibi boynuma. müsebbibi sensindir .. Aklından çıkmazsam bir gece dönüp durduğun yatağında, sorularını dizmeye başlarsan sorgular gibi kendini, battığın çukurda., geldiyse gelecekse gelmişse diline tadı tenimin ve sen aptal diye söversen kendini. Çok geç olacak biliyorsun değil mi ? Karşıma çıkman için. Bu yollardan geçeceksin biliyorum. ama bırakalım. gelemezsin. Gururun vardır (eskiden de bana kullandığın)
bilirim.


-bu zaman-

Bu kadar basit aslında.
''Ben birini sevdim o beni sevmedi ya o'ndan sonra gelen gelecek olan herkes gelmese de olur.'' dedirten adam geliyorsun ya bana. Söylediklerimi çıkartıyorsun ya .
O zaman gelmeyen sen şimdi geliyorsun. Adım adım ürkek bir şekilde aklıma giriyorsun. Girebileceğini zannediyorsun. Sendeki inadın on katının bende olduğunu bilerek geliyorsun. İki tatlı sözle kandırabilir gibi geliyorsun. Bu canı ve o canı yakacağımı bile bile geliyorsun.
Şimdi senle oynanmaz mı bu şekilde. Canın yansın diye çabalanmaz mı ? Uykusuz gecelerin hesabı sorulmaz mı? Oyunun alası yapılmaz mı ? Dağıtılmaz mı ? Ama sen bir kör gibi gelirim diyorsun. Gel..

Bu gecenin de hediye şarkısı bu olsun ..

0 yorum: