düş yakamdan

Uyuyamıyorum. Şu anda herşeyi, herkesi bırakıp çıkıp gidebilecekmişim gibi hissediyorum kapıdan. Hem güçlü, hem kırılgan, hem üzgün. Saçmasapan ruh hallerinin bir araya gelmiş devinimleri . Bu derece ağır gelmesin ya artık . Birşeyler değişsin. Değiştirmek için çabalamıyorsun demeyin bana, çabalıyorum. Siz görmüyorsunuz. Oynadığınız oyunların içinde akıl vermek , nasihat sunmak çok kolay geliyor biliyorum ben de yapıyorum aynı ikiyüzlülüğü çoğu zaman sizlere ama bu değil . Bu değil içimdeki. İçimdeki ben değil. Suretim yansımıyor bana aynada.
Bu kafa yapısı son dönemlerde fazla bana. Boğulacakmışçasına durunamamak odalarda. Tanıyamamak, anlamlandıramamak. İsteğin kırılması. İnsanları görmek istememek. Kapatmak kendini, kapatsan kaçmak istemek, aramak bulamamak. Mutlu olduğunu sanmak, Yanılsamalar. Bu değil acımasız olmamalı birşeyler bu derece. Gülmelisin be arada. Yok yok cidden bu kafa , bu yürek bu dönemde ağır bana.
Huzuru istiyorum artık. İç huzuru yakalamayı. Kaç yıl geçti değişmedi huzursuzluğum. Bir yerlere ait olamama duygum. Geçsin artık. Bitsin herşey. Düşünceler, sıkıntılar, özlemler ,korkular. Ot gibi yaşamak bir nevi. Saçmasapan duygu silsileleri olmadan. Olmasın anasını satayım gerekirse otluğa da razıyım. Yeter ki bir oh diyeyim artık .
Düş yakamdan artık hayat , kader kısmet her ne isen artık ..

Bu da gecenin şarkısı,

0 yorum: