söz sende cinderella

Bugün kendimi küçük ve şımarık bir çocuk gibi hissediyorum adeta. Yerimde durunamıyorum tabir-i caizse. Bu mutluluğun sebebi biraz da şu duvarıma yapıştırdığım sticker da olabilir. ( bknz aşağı ) Küçücük birşey belki ama bana çocukluğumu hatırlattı. Şirinler, Temel Reis, Susam sokağına ait birşeyler de yapıştırsam demek ki odalarda durunamayacağım. Aslında bu enerjinin sebebi dün geceki elektrik çarpması da olabilir. Ama önemli değil eğer oysa çarpılıvereyim hep ya ben. Bunu dediğimde arkadaşımın sana ve ailene yazık demesi cidden bugün ne kadar kıpırdak olduğum gerçeğini ortaya koydu. Biraz biraz enerjim tükeniyor ee çarpılalı 24 saati bulacak belki ondandır. Neyse gereksiz kahramanlığımı anlatıp şurada iki gramlık karizmamı yerle bir etmeyeyim. İşte böyle ben odamı bugün bu şekilde süslendirdim. Cidden çok pahalı bir şey de değil. Kuzucuklarıma gide gele prenseslere, barbie lere tekrar merak salıyordum . Bugün onlara alırken aa bi baktım kendime de almışım bu yapıştırmalardan ( Aramızda kalsın son dönem oyuncak dünyasına takıntım arttı küçük küçük şeyler alıyorum herkesten gizli ) Eve gelir gelmez koştura koştura yapıştırmaya uğraştım bunu o kadar sevindim ki sanki dünyalar benim oldu bi anda o çüçük çocuk selen'e döndüm .Enteresan dakikalardı. Uzun zamandır böyle iyi hissetmemiştim. İşte böyle bugünlük aktaracaklarım bu kadar
Söz sende Cinderella :)


0 yorum: