Hoş değildi gözlerindeki kavga. Ben senin beni tercih etmek zorunda kalmayacağın bir coğrafyanın son hasadı olmalıydım. İkilemlerin değil iklimlerin, gelip geçici rüzgarın değil gökkuşağın olmalıydım.
Ama inatla..Harcandık..
Belki hayallerimdi ayaklarına kapanan, belki de umutlarımdı ellerini saran. Anlamlarım yok denecek kadar çoktu çehrene. Ağır geldi .Adı konmasın istedin .
Kaybolmak isterken sıcak teninin kıvrımlarında nurtopu gibi bir ayrılık doğurduk simsiyah akşamların cıvıltılı sabahına. Kalbinin zamanla buz kesmesi yaktı canımı. Dağıttı yatağımızı. Başucumuzdaki saatte bıraktım gözlerimi. Akrep ve yelkovan sahiplendi umutlarımı. Sen uyurken.. Uyurken sen duvarlara fısıldadım seni nasıl senden fazla sevdiğimi.. İnanmadılar. - kalk git dediler - kalk git.. Gittim.
Şimdi doyumsuzsun diyeceksin. Hep daha fazlasını istedin diyeceksin . Elindekiyle yetinmeyi bilmedin diyeceksin. Yorulacaksın bir süre sonra. Dinleneceksin yabancıların dizlerinde. Sen dedin yalnız yaşanmaz, yaşanılamaz. Vazgeçilmezimsin yok. Devam etmek için hayata yutacaksın tüm kahroluşları. Bunları derken nasıl yandı içim bilmedin. Senin vazgeçilmezim olduğunu kestiremedin.
Senin içime girmeni değil içimde kaybolmanı istedim. Biliyorum bende çok şey istedim.. İnandım ki vaat edilen bir cennet var parmaklarımızın ucunda. Gidemedik , yetemedik. Yettiremedik.
Hayalperestim ben inandım. Hep inandım. Gözlerinden ineceğimi sandım kalbine. Dudaklarından aşkın şarabını içeceğim dedim. Bedenin kafesi olsun bedenimin dedim. Tenim tenin , kalbin benim olsun dedim. Güldün sarıldın yalnızlığıma. Saçlarımı okşamanla başladı her şey. Kalbimi aldığın an kaybettim seni. O an işte o an. Ne yapsam mahkumiyetim sana'ydı. Bildin. Nice yeltenmeler akılsız gidişlere. Nice çaresizlik anı Yatağın üzerine dağılmış nice gözyaşı.

1 yorum:

Aysen dedi ki...

"Ben senin beni tercih etmek zorunda kalmayacağın bir coğrafyanın son hasadı olmalıydım."

o kadar derin ki şu cümle. bana hissettirdiklerini anlatamayacak kadar yazma ve ifade etme özürlüsü olmak da kötü. tercih etmek zorunda kalmak, tercih yapmak zorunda kalmak, tercih edilebileceğin birinin daha olması, seninle birlikte birilerinin daha canının yanması...