Oturmuşsam gecenin bir yarısı yatağımın üzerine ..
Gözyaşlarım ıslatmışsa yastığımı..
Ve sen koynundaysan diye bir yabancının ,
hıçkırıp duruyorsam hala ..
Seni seviyorum demek değil midir bu ?
İki arada kalmakla yükümlüysem ben ..
Hem gidip hem kalamıyorsam ..
Arada kalmışsam ve yıkıp geçiyorsam yoluma çıkanları ..
İsyan ediyorum demek değil midir bu ?
Hastalıklı düşüncelerimden kurtulamıyor..
Hem canını almak istiyor hem kıyamıyorsam ..
Belki unuturum diye her güneşin doğuşunda dua ediyorsam ..
Yavaş yavaş inancımı kaybediyorsam ve sen
her güneşin doğuşunda dimdik gidebiliyorsan işine gücüne ..
Bu inancımı kaybediyorum demek değil midir ?
Dakika başı aklımdaysan ..
Dolduruyorsan gözlerimi hala zaman geçtikçe ..
İçimden yaşamak gelmiyorsa delicesine ..
Bu deliriyorum demek değil midir ?
Sen ki iyiysen mutluysan ve huzurluysan ..
Gelmiyorsa içimden sana elveda demek ..
Ya da mutlusun ya o bana yeter demek ..
Bu kötüyüm demek değil midir ?

İnletmek istiyorsam seni dağların duyabileceği şekilde ..
Öyle ki sesin duyulsun yıllarca yalvar ..
Ama duymasın sesini hiç kimse ..
Senin beni duymadığın gibi ..
Kuyunun dibindeki bir ses olsun o ve
Duymasın ya da bir yudum su vermeye gelmesin kimseler ..
İçimde o kadar beddua biriktirdim ki sana ..
Birini yüksek sesle söylesem
İçimden taşacak senin anıların
Rahatlayacağım ..
Tutmasındandır korkum ..
Hem acımak hem nefret etmek ..
İki keskin uç ..
İkisi de törpülüyor beni zamanın çemberinde ..
Ve ben her seferinde yine başa dönüyorum ..
Dudaklarıma ilk dokunduğunda olduğu gibi ..
O anı yaşıyorum tekrar ve tekrar ..
En iyisi yitirmeli seni ..
Kaybetmeli , gömmeli ..
Hiç doğmamış saymalı ..
Hiç
doğmamış ..

0 yorum: