Kafa dağıtma noktamdayım yine. Yine platoniklerdeyim. Yine kıpraşık yüreğim sevgili bloğum. Çok ama çok ayıp şeyler düşünüyorum üç gündür. Lise çağlarıma döndüm ki ben 27 olacağım neredeyse. Gerçi ben lise çağlarımda böyle şeyler yapmazdım çok içime kapanıktım ama neyse . Galiba onun şimdi çıkıyor acısı. Bir platonik yazılma durumu mevcut.
Olay şöyle vuku bulmakta . 3 gündür kuzenimin oğlunu basketbol kursuna götürüyorum . İlk gün sıkılırım kitap okurum diye yanıma aldığım kitabı hala elime almadım mesela. İçeri girdim abicim bir de ne göreyim olay oradaymış ya . Bu arada dipnot çocuklarla candan ilgilenen erkekleri her zaman çok çekici bulmuşumdur. Yani öyle değilseydi bile artık bundan sonra böyle . Bunu keşfettim. Neyse biri çarptı gözüme ki hala adını bilmiyorum soramadım. Gizemli kalsın dedim. Demedim de sormayı yemedi gözüm. Odaklanmış bir şekilde kendime oturacak bir yer buldum. İçeride acayip bir sıcak. O basketbol şortu olayı , o kastan oluşan bacaklar ve yılan dövmesi. Abicim o ne ya diye bir odaklanma oldu yine. ( Bu odaklanmamalarımın farkedilmiş olmamasını ummaktayım hala zira baya sapık bir bakış olduğunu sanmaktayım. ) Hemen tabi yegane arkadaşım, can dostum , aynı sahneyi paylaştığım Burçinimi aradım ( burada bir şarkıya atıfta bulundum yoksa sahneye çıkmıyoruz biz ) Ve ona dedim ki , Burçin biz hep yanlış yerlere bakınmışız ya asıl burasıymış ya dedim. O da herzamanki şaşkın ifadesiyle , '' noluyor ya , neresi ? '' diye bir sürü soru sıraladı bana. Anlattım böyle böyle diye yuh dedi çüş dedi ehh be kızım dedi. Kapattı telefonu. Dayanamadım mesaj attım ki orada olayın ciddiyetini anladı arkadaşceğizim çünkü ben hiç mesaj atmam.
Geliyorum şimdi rezilliklerime. İlk gün baktım kendime abicim bildiğin hint fukarası gibi gitmişim. Saçlar paçoz nuriye modelinde topuzlanmış , üzerimde cafcaflı bir t-shirt altımda ağarmış bir kot ve gözü kör edecek derecesinde yeşil bavulumsu bir çanta. Ve makyaj sıfır ( ki keşke bi rimel çekseydim ya ) Pek göz göze gelmemeye çalıştım . Sonrasında olayı kontrolum altına alıp izlerken ortalığı bir iki tane paçoz aşifte ve hafif meşref diyeceğimiz hatunun benimkisini kestiklerini gördüm. Abicim bir moralim bozuldu hayır niye bozuluyorsa .
Ertesi gün daha şık bir şekilde saçlarım açık gözümde gözlüklerim ve cilveli gülüşümü takınarak yanıma gittim salona. Birkaç kez göz göze geldiğimizi hatırlıyorum. Bir yandan da acaba diyorum kaslardan mı etkilendim noldu ki . Ama ses tonu da falan hoşuma gidiyor enteresan. Bir dağılma söz konusu. Çok enteresan bak şu an şunu yazarken bile yüzü gözümün önünde. Neyse ses tonu da öyle bağırırken duyduğum ha yoksa hiç konuşma fırsatım olmadı. O aşifteler de oradaydı yine hatta bir tanesi belini ve kıç tarafını açmış oradaki kuşlu dövmesini herkese naklen yayın etmekteydi. Sinirlenmedim ama küfrettim. Burçin de vardı o gün yanımda her ne kadar ders çalışıp kitap okuyor gibi gözüktüysek bir yandan kesmiyor değildim gerçi Burçinim kesmiyordu ama ben bildiğin kesiyordum. Sonra Burçinin o acı dolu cümlesiyle irkildim ''Senden küçük o ya ''
Gelgelelim bugüne. Bugün de yine makyajım , saçım , başım ve hanımefendi kimliğimle oradaydım. En şirin kahkahalarımı attım tek farket diye be adam. Nitekim farketti gibi sanki arada baktı falan kuzenimin oğluna özel ihtimam gösterdi ya da bana öyle geldi bilemiyorum artık. O aşifte kız da yanında bir arkadaşını getirmişti kıçının üzerinde eteğiyle bu sıcakta o okulda o kıyafetle ne işi varsa artık. Çok bilinen bariz bir küfür etmedim değil bayanlar hakkında söylenen ki nitekim onu tamamlıyordu . Farketsin istedim öyle yani işte, kendimce bir platonik takılma ama iyi geldi Acaba dedim hafif boynu biraz açık bir şey mi giyseydim t shirt değil de gömlek mi ne biliyim . Daha ciddi mi falan diye düşündüm. Sonra ulen Selen dedim gençliğinde yaşamadıklarını şimdi yaşıyorsun vallahi o zamanlar böyle maçlara gidip takılacağın zamanları şimdi yaşıyorsun. Her şeyi geç yaşıyorsun bunu da yaşa be kızım dedim. Küçüktü büyüktü uzundu kısaydı bilmiyorum ama 3 gündür şu olayın gazıyla bile basketbol oynuyorum. Hatta ders bile almayı düşünüyorum. Bilin bakalım kimden ? Gerçi şu an buna maddi durumum elvermez ama insan istiyor. Öyle işte bu koca kız lise çağlarına döndü fingirdek platonik ve çok erotik düşüncelerle takılıyor hayatına. Ona şu şarkıyı gönderiyor şimdi '' Hüüüp diye içine çek beni ''
Ve şimdi de öpüyor , iyi geceler diliyor ve yatıyor ..

0 yorum: