Ne kadar uzaksın baba,ellerin de öyle
beni büyüttüğün şarkı gelinlik kız oldu
ben olamadım, üzülme

Şimdi otursam denizin kucağına,
tütün kokan parmaklarımla şiir dokusam,
devrilse gözlerim rakı masasında unutulan hüzünlere,
papalina tadında çakır keyif olsam,
beklesem çocukluğumu dar ve taşlı Girit sokaklarında,
ağladığımı sadece gece görse,
gelip sarılırmısın Cunda'nın içinden?

Ne kadar uzaksın baba,sesin de öyle
attığımız kahkalar sılaya düştü
papatyalar bile kavuşurken bahara
yanaşırken iskeleye vapurlar,
can çıkar özlem çıkmaz derken
hüzzam makamına iki içli nota verdik

şimdi karışsam denizin mavisine,
dua eden ellerime para sıkıştırsa geçenler,
tutulsa dilim sır vermez türkülerde,
çağırsam sitemleri kaldırımlarla öpüştüğüm akşamlarda,
delirdiğimi sadece yüreğim bilse,
gelip sarılır mısın İzmir'in içinden?

Ne kadar uzaksın baba,yüreğinde öyle
iyi geceler dediğin şarkı vurgun yedi
Ben de yedim üzülme .

Pelin Onay
Resimdeki adam dedemdir , babamdır, yanımda olamayandır. canımın canıdır. Bu günler zor günler adamım herkes yokluğunu yüzüme vururken bilmeden . Huzur içinde uyu.l

0 yorum: