Bana bir zamanlar ilaç misali geldiğini düşündüğüm sen bu gece karşıma çıktın işte. Bakmayın öyle ilaç gibi geldi dediğime onun haberi bile yoktu bu gelişten. Olmadı , olamadı da. Güzel şehrim yaptı bana güzelliğini yine. Nedensiz bir kuvvetle beni iten ayaklarım sayesinde hiç geçmeyeceğim bir yerden geçerken gördüm o nur cemalini ( zira burada dalga geçmekteyim. ) Enteresan bir şekilde ki burada benim melodramı seven yapımın da etkisi büyük '' gördüğüme sevindim '' şarkısı geldi aklıma. Havadan sudan öylesine laf olsun torba dolsun diye konuştuk. Garip oldu. O heyecan geldi aklıma Onu kaybedişim. Enteresan günler falan.
Ama işte o işte var ya her şey o ''işte'' de saklı. Bir huzur kapladı sanki içimi. O heyecana ulaşabilirmişim gibi. Sanki o heyecana ihtiyacım varmış gibi şu sıralar. Bir korunma içgüdüsü. Bu ağzına s.çtığımın sığınmak ihtiyacı niye yabancı birinin kollarına ? Ya da neden çok mahsun geldi bakışların. Neden bu bir koyunda kokusunu alarak uyuma isteği.
Halbuki şimdi düşünüyorum da hakeden yok gibi. Neden peki bu gözlerinin önünde küçülebilme isteği ? Değmez ya değer san sen işte.

0 yorum: