''Kız senin sebebune yar senin sebebune kaldım istanbullarda kaldım istanbul. ''
Tamam konuyla ya da ne yazacağımla hiç alakası yok ama dilime dolandı işte. Gecenin tam da bu uyumaya beş kala zamanında.
İçimden bağıra çağıra öff püff diyip şarkı söylemek geçiyor ama tutuyorum kendimi zira gecenin geç bir vakti olduğundan komşularıma o gereksiz rahatsızlığı vermek istemiyorum.
Kardeşimi bekliyorum ve bilin bakalım niye ? Güzelim boyozumuzdan çıkmışken sıcak sıcak almaya gitti çünkü. İnsanın kardeşi var mı kalorisi var. Evet az önce şarkı söylemek istiyordum şimdi boyoz bekliyorum . Ne alaka diyebilirsiniz bende düşünce akışımı tam olarak yakalayabilmiş değilim. Ha yakalamayı ister miydim evet ama genelde zorda kalmadıkça yakalamıyorum. En son yakalayışımı zorla dramatik yazarlık sınavında gerçekleştirmiştim o da ayrı bir konu.
Gelgelelim bugünümüze dünümüze yarınımıza bakalım. Önümde kısa bir zaman ve çalışmam gereken yığınla konu var. Bugün şunu düşünüyordum mesela tek şu sınav meselesini sallamamak için öss formlarında yanınızda defter kitap getiremezsiniz demiyor getirsek nolurdu düşüncesiyle yola çıkarak kopyaya girer diyenlere vereceğim cevaplara kadar hepsini hazırlamıştım. Hukukun üstünlüğü ile de bu kopya olayından kurtuluyor en yüksek puanı alıyordum.
İkinci düşüncem ise bir gözlük icat etmek öyle ki bu gözlükle sınavdaki soruları bilen bir grup insana aktarıcam onlar çözecek çözdüklerini ise bana kulağımın içindeki çip vasıtasıyla iletecekler ve ben yine nolucam en yüksek puanı alıcam.
Ve bunları düşünürken farkettim ki hınzır planları düşünürken gereğinden fazla zaman harcıyorum. Haydii buyur buradan yak bir de buna canım sıkılmasın mı . Masamın başına oturamadığım gibi attım kendimi bilgisayar başına. FF twitter derken kafamı dağıtırken içimden de ''Selen gösterecekler sana ebenin nikahını sınavlarda . Sen daha otur dizi bak'' demiyor değildim. Ben nasıl bir insanım anlamadım bir rahat oturamıyorum hep bir şeyler batıyor. Var mıdır psikolojide bunun bir adı ?
Baktım ki iyi değilim selen kalk dedim cafcaflı bir oje sür . Nitekim bunu da gerçekleştirdim biraz kafam dağılsın diye. Ve farkettim ki dağılmayan şey dağıldı. Kışın rengarenk çorap almak yazın ise rengarenk ojeler acayip dağıtıyor kafamı bu konuyu da tespit edip burada yazarak ölümsüzleştirdikten sonra kapının çalışıyla yerinden kalkıp bu hatun kardeşinin yanına gider ve sımsıcak boyozunu eline alır...

0 yorum: