Akıl Oyunları

Sen gittin artık benden ..
Kimlerin teninde ılık nefesin ..
Dillerin kimin kimlerin dillerinde hapsolmuş ..
İçim acıyor hediye ederken seni başka tenlere ..
Yalvarmayacağım sana kal diye gitme diye ..
Gideceksen eğer karar verdiysen gidişe gitmeye yola çıkmaya hazırsa ayakların ..
Ben tutamam seni ne kadar istesemde
Durdurmam seni kararını verdinse
Sen ki gitmekten hiç gocunmuyorsun
Gitmenin yani eylemin gidişin gideceksin ve sen
Bir bitişin temsilciliğini elinle bana vereceksin ..
Eylemin gidişin gideceksin ve sen hiç gocunmadan beni benden ettiğini zannedip
Yaşadığını zannedip sevineceksin ..
intikam aldığın yanılgısıyla hareket edip,
Yıllar sonra pişmanlık şarabından içeceksin ..
Unutma o şarabı da yıllanması için sen kaldırdın rafa
ve sen yıllanmış şarabın tadını alamayacak hale geleceksin ..
Aklın oyunlar oynamaya başlayacak ..
Sarayların, sultanların, tahtların, köşklerin ve sen
Bir başına yalnız acınası ..
Kendi tohumunu kendin ektin ya bir zamanlar,
Onun meyvelerini yiyeceksin elinde hatıralar
Gülmek zorunluluk halini alacak içinde bulunduğun durumu düşününce ..
Aşk 'ı sorarlarsa saçmalık diyeceksin şımarıklık bulacaksın
Çünkü bileceksin ki sen hayatının en büyük saçmalığını yapmıştın bir zamanlar
ve artık kuyruğu dik tutma zamanı ..
Kuyruklarına bastıkların artık senin kuyruklarına basacak
ve bir anda göreceksin beni fırlattığın oyuncakların arasında ..
İçine derin bir sızı saplanacak belki de
Ben hala sapasağlam bakıyor olacağım gözlerinin içine ..
içim rahat huzur dolu biraz incinmiş .. ama güçlü ..
Sense işte o an deli gibi isteyeceksin benim kokumu burnunun dibinde .

0 yorum: