Hiç gerek yoktu aslında gecenin bir yarısı hiç bilmediğim bir numaradan gelen çağrıyı cevaplamama..
Her şey o anda başladı işte. Tüm bu iç kasılmaları. Sıkıntı doğurmaları.. ' Acaba ' dedirten sesin. Yine aynı inanış ve yere yüzüstü kapaklanış..
Bu sefer ciddiydim aslında. Çok da düşünmeyecektim seni. İçimde öyle duracaktın bir köşede ama umursamayacaktım. Taa ki sesini duyana kadar..
Geldi tüm saçmasapan anılar birer birer aklıma. Yemin ettiğim her an belirdi zihnimde. Zehirdi içilemeyecek derecede aşk dediğin şarabın. İçtim. Bilseydim bu kadar ağır olacağını devamının içer miydim ? belki evet belki hayır. Tam bir hayır da çıkmıyor ağzımdan bak. Bu kadar mı acı çekmeyi sever insan..
Ama evet evet her seferinde daha da azalıyor şiddeti. Sesini duyduğumda ' acaba ' diyorum evet. Ama ' yeniden ' demiyorum. Diyemiyorum. Şerefine diyemiyorum artık adına içerken. Seni anmadan da kadehi tutabiliyorum elimde. Gelsen de aklıma bir gölge halinde silmeyi biliyorum seni. Öğreniyorum. Şartlandırıyorum kendimi.
Evet hiç gerek yoktu gecenin bir vakti açmama o telefonu. Duymama gerek yoktu ki sesini. Şimdi nedense iki gündür bir halsizlik üzerimde. Neden dokunamadığım ama binlerce kez gördüğüm yüzün gözlerimin önünde. Nedeni , nasılı, niçini bir yana durmuyor içimdeki kargaşa. Azalmışsın bende biliyorum ama etkisi azalmıyor acının. O hep sabit. Seninle olduramadığımız, olduramayacağımız bir geleceği hayal etmek yoruyor belki de beni. Bir şarkının içinde hapsolup bunları tekrar tekrar düşünmek..
İstemiyorum. Ne seni düşünmek ne de seni ağır bir yük gibi içimde taşımak istiyorum. Bunu anlasan ve aramasan beni artık diyorum..
Dilim söylüyor ama yine de bir an çık karşıma istiyorum..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canımm çook güzel yazmışsın ellerine,yüreğine sağlık.sana bir mimim var:) soruları cevaplamak istersen sevinirim.eminim çok güzel cevaplar vereceksin:)

1- En Sevdiğiniz Kelime?

2-Nefret Ettiğiniz Kelime?

3-Ne Sizi Heyecanlandırır?

4-Heyecanınızı Ne Öldürür?


5-En Sevdiğiniz Ses?

6- En Nefret Ettiğiniz Ses?

7-Hangi Mesleği Yapmak İstemezsiniz?

8-Hangi Doğal Yeteneğe Sahip Olmak İstersiniz?

9-Kendiniz Olmasaydınız Kim Olmak İsterdiniz?

10-Nerede Yaşamak İsterdiniz?

11-En Önemli Kusurunuz Nedir?

12- Size En Fazla Keyif Veren Kötü Huyunuz Nedir?

13- Kahramanınız Kim?

14-En Çok Kullandığın Kötü Kelime?

15-Şu Anki Ruh Haliniz?

16- Hayat Felsefenizi Hangi Slogan Özetler?


17-Mutluluk Rüyanız Nedir?


18- Sizce mutsuzlugun tanimi nedir?

19-Nasil ölmek isterdiniz?

20- Öldügünüz zaman cennete giderseniz Allah'in size ne soylemesini istersiniz?

SeleMino dedi ki...

:)
1- mancınık
2- aşk
3- yükseklik
4- alışkanlık
5- topuklu ayakkabının çıkardığı o tık tık sesi
6- korna
7- doktorluk
8- düşünceleri okumak
9- yine kendim ya :)
10- bodrum
11- sinirim
12- çikolata
13- kemal sunal
14- ebeni
15- suskun, kırgın bi an gelip coşuk
16- kararmasın yeter ki sol memenin altındaki cevahir
17- bodrumda yaşamak
18- huzur
19- uyurken
20- hoşgeldin

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim canım çook güzel cevaplar vermişsin:) çok öpüyorum sevgilerimle:)

maviye iz süren dedi ki...

Merhaba:)Yalnız bir opera şiirine bayılırım:)