serde kadınlık var

Ben ona kalbimi sundum o bana cümleler sıraladı bıçaktan keskin dilleriyle. Tuttum, sustum, yuttum ,açmadım gözlerimi uyanmadım sabaha , karanlıkta kaldım asırlar boyunca. Tutuldum karanlığına kapandım inandığım içinde kaldığına inandığım minnacık aydınlığa . Ama gülmedin , güldürmedin. Yine de sevdim, sevdiğimi biliyorum emin olduğum tek şey bu kendimde zaman çemberinde. Kendimi kandırdım insanlara göre farklı bir yanını gördüğüm düşüncesiyle. Biliyordum bir yer vardı aydınlık kalan ona tutundum ben ıssız gecelerin soğuğunda. Dokunduğum belirgin hissedilebilir bir soğuktu sadece ama o benim sıcağımdı. Zıt anlamların efendisiydik ikimizde. Ben sendeki bu zıtlığa aşıktım belki de .
Şimdi ne sen anlamlandırabilirsin yaşadığımız tutkuyu ne de ben sunabilirim sana umarsız geceleri . O kadar kırılganmışım ki o kadar kırmışsın ki beni. ben bunu şimdi farkederken. Bakıyorum bakıyorum içim gidiyor sana ama yapıştıracak sağlam bir parça kalmamış diğer parçaya. Bilirim sende seversin beni , pişmanlıkların var , acıların, kendinin bile anlamadığı ruh hallerin. Geri dön demek için bu kadar istekliyken tutacaksın kendini dilinin ucuna bile getirmeyeceksin o iki kelimeyi. Gurur var ya serde. Güçlü olmak değildir bu öğretemedim ki sana sevgimle. Halbuki desen değişmesen yine ama o iki kelimeyi desen bir kuş misali uçarak gelir bu saf yanına. İstediğin kadar acıt, kanat kanatabildiğin kadar dillerimi saraydır göğsünün sıcağında benliğimin yeri.
Her gün bomboş birbirinin aynı bi nevi. Hatırlatan bir çok unsur varmış meğer seni. Gazeten, sigaran. Çay bile aklıma senle geliyor ne garip. Sen geçiyorsun gözlerimin önünden zihnime kazınmış gibi. mutsuz olmazdım bundan eskiden ama bilirdim ki dokunabileceğim bir uzaktlıktaydın ama şimdi ? dokunamıyorum ki zihnimde kalan parçalarına. hissedemiyorum.
Üşüyorum, geceleri bana sarıldığını hayal etmek yetmiyor artık. Sıcağını özledim, kokunu, nefesini , kalbinin atışlarını. Evet kalbinin atışını bile duymaya hasret bu beden.
Yorgunum artık . Anlamsız bir uyku hali . Ve sen kimbilir hangi kucaklarda arıyorsun kokumu. Yoruldum içinde olduğuna inandığım aydınlığa ulaşmaktan. Yoruldum beni sevmediğini her haykırışında boğazıma oturan acıdan. Yoruldum inkar ediş çabandan. Yoruldum başka bedenlere gittiğinde sineye çekme alışkanlığımdan.
Sözün özü şimdi
Serde kadınlık var gitmek gerekti.
Gittim.

Ve ben ona kalbimi sundum oysa bana cümleler sıraladı bıçaktan keskin dilleriyle.

0 yorum: