Unutmak İçin Başka Tenlere Karışmak

Bu kadar mı zor sevip de kavuşamamak.. Korkup bile bile acı çekmek.. Bu kadar mı zor sevdiğini söyleyememek. Bir şarkıya hapsedip kendini, yüreğini orada yaşamak , yaşayabilmeyi ummak.. Her dinlediğinde yaranı yeniden kanatmak.. Kapanmadığını, kapanamadığını farketmek .. İçine dönmek.. İçinde onu bulmak.. Tuz basmak … Adeta kanırta kanırta tuz basmak .. Ve hep aynı nakarat dudağının kenarında '' sevdiğim senin aşkın ciğerlerimi dağlar, hiç mi düşünmedin sen , hiç mi düşünmedin sen, sevdiğin böyle ağlar ''
Hiç mi düşünmedin sen ? Hiç mi düşünmedim ben ? Hiç mi düşünmedik biz ? Ne yaptık ? Ayrı yönler , ayrı yollar, yeni yıllar ve yeni kollar … Hangisinde ne kadar mutluyuz ? Ne idi ki aradığımız ? ve ne idi bulduğumuz ? bulduğumuzu sandığımız neydi ? Tek şey var yana yana kana kana sevdik.. Susuzluğumuzu giderir gibi sevdik .. Yok olmaktan korkar gibi sevdik .. Dokunduk oraya o kanayan yaraya …
Peki neden inat ettik ? Neden birbirimize bu kadar inat ettik de hayata inat edemedik ? Neden kenetleyip ellerimizi karşısında durmadık ? Hayatın , kaderin , yazgının… Hiç mi düşünmedin sevdiğim adam, uyuduğum göğsünün uyuduğun göğsümün sol yanının hep acıyacağını , ağrıyacağını, ağlatacağını…Kapanabilemeyen bir yaranın o şarkıda tekrar kanayacağını .. Unutulacak mı sandık ? ne yaptık o bizi öldürme diye yalvaran aşkımıza .. öldürmedik işkence mi ettik ?
Aşığım hala deli gibi çılgınca şimdi çıksan karşıma hiçbirşey değişmemiş yıllar geçmemiş başka tenlere karışmamışım gibi …
Biliyorum sende bana aşıksın hala .. hangi tene gidersen git beni aradığını biliyorum .. Bir yerinde mutlaka varım .. İzim silinmedi sende .. Ben hala sendeyim .. Bir parçam sende yaşıyor … seninde bende … öyle bıraktık ayrılırken …
Şimdi söyle bana onca yıldır taşıdığın acı azaldı mı ? yoksa her geçen zamanda seni daha da acıttı mı ? benim gibi ? ağlaya ağlaya sökmeye çalıştın mı içinden o yarayı ? başka kollara umutsuzca sarıldın mı ? ağlayarak sundun mu kendini birşeyler değişir diye yabancı tenlere … Hergün ağladın mı aptallığına benim gibi ..
Kızgınım o kadar kızgınım ki.. düşmüşüz yerden kalkamamışlığımıza …
Aşığım sana hala köpek gibi … ve aşıksın bana hala biliyorum köpek gibi …

2001-2008

0 yorum: