Kardeşim hasta .. yapsın mı saçlarına rasta ?

İyiydim .. İyiydik bu gecenin başına kadar ..
Dün kardeşimle tepinmelerimiz .. '' This is Sparta'' deyip bi tekme geçirişi.. Ben dalmışken .. Benim de sinirle peşinden koşturuşum .. İntikam isteği..Bugün de devam eden haşarılıklarımız .. Kardeş olmanın verdiği o güzelliği hissediş ..
Bugün karanlıkta kalışımız .. Şaka değil 12 saat karanlıkta kaldık.. Bu bir rekor .. Trafolarda arıza varmış .. Akşam altıya doğru küçük emrah şarkılarına sardığımı hatırlıyorum .. '' ahh ne yapsam ne yapsam kurtulabilsem '' ya da '' hala hislerimde hala özlemimdesin '' ya da nejat alpten '' sen miydin sevgilimi çalan anladım ki dostluklar yalan '' piyanist şantör edasıyla şarkılarıma devam edişim ve yedi buçuğa doğru ananemin dayanamayıp terlik atmak için nişan alışı .. Şöyle bir huyum vardır yılda bi kaç kez denk gelir eğer çok sıkıldıysam arabesk ya da fantezi şarkı söylemeye başlayorum .. Ama sonra kendime bile feci baş ağrısı oluyor yapacak bişey yok .. Huyum bu .. Sıkıldığım zamanlar oluyor ama .. Allahtan oradan yırtıyorum , yırtıyoruz , yırtıyorlar ..
Evet konu dağıldı .. İki günlük yoğun oyun turnuvamız yarım kaldı .. Çünkü tam ben hastalıktan kurtulmuşken kardeşim hasta oldu ve kendisi şu an 40 derece ateşle yatmakta ..
Kardeşim hadi çabuk iyileş .. Daha o '' This is Sparta ''nın intikamını alacağım ..
Hadi bakalım
iyileş ..

0 yorum: