''Bir Rüya Gördüm''

'' Bir rüya gördüm içinde sen beni terkedip gitmişsin , beni yok etmişsin hayırdır inşallah!! '' diyebilmek isterdim Yaşar abiciğimiz gibi ama diyemiyorum .. Çünkü öyle romantik bir rüya görmedim .. Hayır bırakalım romantizmini kuş çicek böcek bitki örtüsü maki vs olmasa bile ne bileyim efendim yakışıklı bir yüz , bir sima onlar da yoktu ..Hayır terkedilseydim bari o bile bişey en azından arada bir sima olurdu melankolimi yaşardım dibine kadar o da olmadı .. Hiç böyle rüyalar göremiyorum ya .. Gıcık bir durum .. Bak dertlendim durduk yere ..
Not al kızım rüyalarını etkiliyor fringe izlemeyi bir dönem kesiyoruz .. çünkü etkiliyor seni .. Tırsıp uyanmaktansa güzel güzel disney animasyonlarını izleyip uyumak daha mantıklı .. Bir külkedisi olalım, bir mermaid olalım değil mi ama ?
Gel gelelim rüyama .. Rüyamda bizim dna mızı bozuyorlardı ve bir insan yiyen ' e dönüşüyorduk . Böyle rüya olur mu demeyin oluyor valla .. Rüya deyip de iltifat ediyorum bak sinir oldum yine ne rüyası kabus .. Güzelim dna mızı gelsin elin siyah çantalı beyaz önlüklü adamları bozsun..Olacak iş mi ya ? Güzel birşeyler görsene ne işin var senin bilim kurgu da .. Ama yok olmaz illa olayın tezeğini çıkarıcam .. Rüya görmem görmem yılda iki üç görürüm onda da böyle manyaklıklar denk gelir . Bundan önce gördüğümde de eczacıbaşılarından biriyle bir adaya iniyorduk fakat yamyamlar saldırıyordu .. Neyse konumuz dağıldı ..
Nerde kalmıştım? Hah elin adamları gelip dna 'mızı bozuyorlar ya .. Yüzsüzler bi de diyorlar ki '' eğer hiç insan eti yemezseniz bağımlılık yapmaz .. sakın yemeyin '' hah dedim bi bu eksikti .. Benim rüyamdaki takma akıllı arkadaşım aman yalandır bu deyip karşıdaki yaşlı kadının elini sen ısır gözleri kırmızıya dön .. kadını yemeye başla .. Rüyamda nasıl kaçtığımı bilmiyorum .. Ama arkamdan gelen iki kişiye saldırdı galiba yalnız kaldım .. Telaş içinde attım kendimi kapıdan nereye baktığıma bilmeden koştum .. Koşarken kan ter içinde uyandım o korku bile yetti yani ..
Görsel efektler yönünden ama kendimi tebrik ettim rüyam çok gelişmişti .. Benim diyen yapamaz elime su dökemez ..O derece yaratıcıyım ..
Neyse ışığa karşı .. Bu rüyamı anlatayım dedim belki ferahlarım .. Çok etkilemiş uyumaya korkuyorum desem yeri ..
Neydi notumuz hah bilim kurgu, korku izlemeye bir dönem ara veriyoruz şirin şirin animasyonlar izliyoruz ayrıyetten fringe seni bu hafta izlemiycem tırsıttın beni ..

0 yorum: