Bazen hayat dizilerdeki gibi olsa demiyorum değil. Ama bu bizim bildiğimiz Türk dizilerimizden değil. Aşk ihanet kin nefret öpüşme sevişme amcasının karısını götüren dizilerimiz gibi değil. Aksine ne bileyim bir Fringe bir Lost bir supernatural bir house vs vs.
Hayal gücüm geniştir bazı zamanlarda. İzlediğim her şeyden etkilenirim eğer çok sevdiysem ve ara ara tekrar ederek izlemeye çalışırım. Bir zamanlar bir karate filminden çok etkilenip karate öğrenmeye çalışışımı ve kardeşimin dudağını patlatışımı hatırlıyorum. Ya da ''dirty dancing '' deki esas kızın girip çıktığı gibi gittiğim otellerin arka taraflarında gezmişliğim vardır. Gerçi oralarda hiç karşıma Patrick Swayze çıkmamıştır. Bu da acı bir gerçek tabi. Yüzüme çarpınca o zaman çok koymuştu şimdi gülerek anlatıyorum ama o zamanları gelin bir de bana sorun. Haa bir de diş teline özenmiştim ya o filmle neden bilmem.
Şu sıralar takıntım Fringe. Alternatif dünyaya özenmiyor değilim. Alternatif dünyada neyim acaba diye çok merak ediyorum. Kesin süperimtrak bir kafam var. O dünyadaki Selen ben burada tüm hataları tükettiğimden yapmıyordur zannediyorum. Bu da benim alternatif düşünüşüm. Onun açıklarını ben benim açıklarımı o kapatıyor gibi. Alternatif dünyada saçmasapan yönetim , yöneticiler de yokmuş mesela. İnsana değer verilen bir dünya ve bilimin önemli olduğu bir ülkeymiş mesela. İşsizliğin olmadığı vs fistan. Ütopik bir dünya yani sözün özü. Bu arada tabi Olivia Dunham ı da es geçmemek lazım. O nasıl bir hatun ve o nasıl bir pantolon duruşudur. Haa bir de çok güzel bir chevrolet im varmış mesela.
Supernatural ımız var. Diyeceksiniz ki işin gücün yok tüm gün dizi mi izliyorsun diye. İnsanın bazen kafa dağıtacağı şeyler olması güzel olabiliyor. Gerçi dizi sezonumu haftada on a çıkarmam pek de iyi olmuş değil ama olsun seviyorum hayal etmeyi. Nedense supernatural da kendime bir tek yer bulabiliyorum biraz arabesk kaçsa da Dean Winchester ın yanı . Benim yerim senin yanın diye ve hatta daha da iğrençleşerek küçük emrah tan ''sensiz ben nefes alamam ''adlı eserle de dizi reklamlarını hızlandırmak istiyorum. '' Ready for love '' adam sayesinde birgün evlenirsem nikah şarkım olacak mesela enteresan. O derece yer etti . Ki izleyenler bilir ki o şarkı hangi sahnede çalmıştır. Ha bir de şu var ortaokul çağındaki kızların yapacağı bir şey ama Dean in fotoğrafı masaüstüm mesela. Ananemin gelip onu görüp '' Aa sevgilin mi? '' deyişi ve benim de ' Ahh keşke ' deyişim ayrı bir evde kalmışlık meselesi tabi. Bu yüz kızartıcı anım lütfen daha sonra yüzüme karşı kullanılmasın zira domates gibi kızarabilirim.
House olayımız var . House adam ne kadar gıcıkmış gibi gözükse de zekasıyla etkileyen türlerden. İnsana çekici gelmiyor değil. Ama anlaşılması bir o kadar zor. Hastası olmaktan onur duyardım dizide. Ama gel gör ki teklifi geri çevirmek zorunda kaldım fiyatta anlaşamadık. Dizideki en önemli etkenlerden biri de şu an ismini unuttuğum sarışın avustralyalı çocuğun aksanı.
Flashforward gelgelim bu dizide gıcık olduğum tek bir şey var. Penny . O nasıl bir oyunculuktur nasıl bir konuşmadır. Çok itici geliyor niyeyse. Konu çekici geliyor. Devamıl kendimi soruşturma yapanlardan biri olarak düşünüyor kendimce çıkarımlara varıyorum ama bu benim çıkarımlarımı kullanmıyorlar hiç. Lost ile tanıdığımız charlie nin ukalalığı ve ağdalı konuşması ilgi çekici.
How i met your mother deseniz Barney Stinson forever diyebilirim. Big bang theory de ise sheldon cooper. İnsan ilişkilerinde bu kadar umarsız ve bilgisiz ama bir o kadar da zeki bir tip . Onunla aynı evde yaşamak nasıl olurdu ki ?
Lost var ilk başlarda sawyer için başladığım şu dizi ne kadar da saracakmış meğerse. Adamlarda nasıl bir zeka var çözebilmiş değilim. Senaryo ekibinin arasında olsam böyle mal mal bakardım yüzlerine zannediyorum. Bu dizinin yazım aşaması nasıl oluşuyor çok merak ediyorum. Ve bu diziyle aklıma gelen ilk cümle niyeyse hep ''ıssız bir adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ne'' cümlesi . Bunun için de kendimden tiksiniyorum evet ama ben değilim bu cümleyi yaratanlar kafamıza kazıyanlar utansın değil mi ama.
Chuck var off chuck bu dizi furyasının içinde geçen sene bana siyah conversleri aldırıp ayak sağlığımın içine eden dizi. Bu dizinin genelde müzik seçimleri çok hoşuma gidiyor ve saçmalayışı .
Hayale elverişli bir bünyem var napabilirim. Benim de bunlar işsizliğimde avuntularım. Eğleniyorum. Zevzekçe belki ama öyle.
Bu arada yazdıklarımda hiç giriş gelişme sonuç hissiyatı bulundurmuyorum. Akışına bırakıp gelişine vuruyorum.

Not : Bunu yazdığımda odam çok dağınıktı. Yarına da dağınık olursa yuh bana tamam mı ? Kendine not cır cır konuşacağına otur da odanı toparla biraz bakim hııııııı

0 yorum: