İçimde bir acım var temiz bir gözyaşıyla salmaya kıyamadığım. Sızlamasına izin verdiğim. Nefeslerimi ürkek bir şekilde alıp vermemi sağlayan.
En hüzünlü şarkılardan bir demet yaptım yine bu gece. Yine aynı ambians sıçtığımın gözlerimin içinde. İç burkulma hali. Günlerden sonbahar yine bana. Yapraklar saatin tiktaklarına denk düşercesine. Elimde hafiften bir rakı durumu. Şarkılar da beni söyler mi ulen sana ? Dillerde nağme olan adın kapak mı olacaktı bugün bana.
Sana benim gözümle bakanlar olmuş, ellerini tutanlar bal dudaktan öpenler olmuş misal. Ve kalkmış şimdi sen bir aşifteye vermişsin gönlünü . Heyecan , çekingen gülümsemeler, konuşamamazlıklar ee yalanmış misal. Aklına gelmeyeceğim misal. Şimdi bu kalbe demezler mi
'' Ne salaksın lan ''
Umurumda değilsin desem boş, aklımdasın desem boş . Ama bir yerdesin ki anlamadığım bir şekilde sızlıyor içim, bırakmak istemiyorum ki ne desem ben.
Elimde kadehim , kalbim katilim , suçlusu sensin düşlerime düşen gözlerinin. Aman be ağzına sıçtığımın dünyası.
Bu gece kalkıp gideceksin ya bu masadan kadehleri bırak yeter .

0 yorum: